sale rasprodaja

Istraživanje o navikama i ukusima hrvatskih potrošača obuhvatilo je više od tri milijuna ispitanika iz svih krajeva Lijepe Naše, a rezultati nisu bili nimalo iznenađujući. Novost je metoda ispitivanja kojom umjesto standardnoga anketnog upitnika, znanstvenici ispitanike spajaju na EEG uređaj koji u stvarnom vremu mjeri aktivnosti čeonog režnja dok se na ekranu prikazuju logotipi različitih robnih marki.

Ispitanicima smo pokazivali logotipove svih robnih marki koje se pojavljuju na hrvatskom tržištu, a EEG uređaj pratio je aktivnosti u predjelu mozga u kojem se procesuira osjećaj sreće i zadovoljstva. Iako smo u početku sumnjali da je uređaj pokvaren, jer je kod svih ispitanih pokazivao iste rezultate, pokazalo se kako je ipak riječ o društvenom fenomenu – rekao je dr. sc. P. Hilton, voditelj istraživanja.

EEG je pokazao da svi ispitani najviše vole marku Sale, bez obzira na to je li riječ o odjeći, obući, hrani ili automobilima.

To je bilo nešto nevjerojatno. Kad smo ispitaniku pokazali logotip na kojem piše Sale, čeoni je režanj u tom trenutku postao žarkocrven. Pretpostavljamo da prosječan Hrvat u tom trenutku doživi osjećaj sreće i zadovoljstva sličan onome kod orgazma – objasnio je Hilton.

Sudeći prema ovom istraživanju, Sale već ima osiguranu poziciju na hrvatskim policama i u sljedećem desetljeću, bez obzira na navalu tisuća novih robnih marki koje će doći iz EU.

Možda ste propustili

Na graničnom prijelazu Nova Gradiška zbog primanja mita uhićen policijski pas (8)

Danas je na graničnom prijelazu Nova Gradiška, na granici Hrvatske i Bosne…