sale rasprodaja

Istraživanje o navikama i ukusima hrvatskih potrošača obuhvatilo je više od tri milijuna ispitanika iz svih krajeva Lijepe Naše, a rezultati nisu bili nimalo iznenađujući. Novost je metoda ispitivanja kojom umjesto standardnoga anketnog upitnika, znanstvenici ispitanike spajaju na EEG uređaj koji u stvarnom vremu mjeri aktivnosti čeonog režnja dok se na ekranu prikazuju logotipi različitih robnih marki.

Ispitanicima smo pokazivali logotipove svih robnih marki koje se pojavljuju na hrvatskom tržištu, a EEG uređaj pratio je aktivnosti u predjelu mozga u kojem se procesuira osjećaj sreće i zadovoljstva. Iako smo u početku sumnjali da je uređaj pokvaren, jer je kod svih ispitanih pokazivao iste rezultate, pokazalo se kako je ipak riječ o društvenom fenomenu – rekao je dr. sc. P. Hilton, voditelj istraživanja.

EEG je pokazao da svi ispitani najviše vole marku Sale, bez obzira na to je li riječ o odjeći, obući, hrani ili automobilima.

To je bilo nešto nevjerojatno. Kad smo ispitaniku pokazali logotip na kojem piše Sale, čeoni je režanj u tom trenutku postao žarkocrven. Pretpostavljamo da prosječan Hrvat u tom trenutku doživi osjećaj sreće i zadovoljstva sličan onome kod orgazma – objasnio je Hilton.

Sudeći prema ovom istraživanju, Sale već ima osiguranu poziciju na hrvatskim policama i u sljedećem desetljeću, bez obzira na navalu tisuća novih robnih marki koje će doći iz EU.