Dobar glas koji prati kvalitetu bavarskog proizvođača automobila izgleda da ne mora uvijek biti točan. Tome u prilog govori vijesti o Zagrepčaninu koji je nakon samo pola godine prijavio kvar kakav bi mogli očekivati eventualno kod Zastave ili nekog drugog istočnoeuropskog automobila iz prošlog stoljeća.
Mate D (45.) iz Dubrave prije pola godine je kupio novi BMW 520d od svog rođaka, koji se bavi uvozom rabljenih automobila iz Njemačke. Automobil je na prvu izgledao da je savršenom stanju; potpuno nov, 2016. godina proizvodnje, ispod haube ergela od 350 konja, a originalni kilometar sat pokazivao je tvorničkih minus 500 kilometara.
-Većina ljudi ne zna da BMW u novim autima kilometar sat postavi na minus 500 kilometara kako se one probne vožnje ne bi računale u prijeđene kilometre. Znate, ja imam rođaka u Minhenu koji radi u BMW-u – tvrdio je Mate prije pola godine.
Problem je nastao kada je prošli tjedan Matu prilikom skretanja na Branimirovoj zaustavio drugi vozač BMW-a koji mu je signalizirao da mu nešto ne radi s prometnom signalizacijom. Mate je izašao van i primijetio je kako mu stvarno tri svjetla s lijeve strane gube spoj te se pale i gase.
Prizor BMW-a kojem se pale i gase svjetla na skretanju vrlo je brzo privukao i druge vozače bavarskih automobila koji su se zaustavljali i u čudu promatrali neobičan prizor kojeg nitko od njih prije nije vidio. Mate je podigao haubu ali je zbog oduševljenja koje je nastupilo kada su okupljeni vidjeli BMW-ov dizelski motor, zaboravili su što su opće tražili.
Nakon pola sata Mate je pozvao šlep-službu koja je automobil odvezla u najbliži servis, gdje je zamolio mehaničara da mu popravi spoj na žutim svijetilma. Mehaničar mu je pokušao u nekoliko navrata objasniti koncept pokazivača smjera ili žmigavaca, ali uzalud.
Na kraju mu je mehaničar izbacio relej automat za žmigavce, pa ako Mate ponovno slučajno rukom zahvati onu ručkicu s lijeve strane volana – žuta svjetla će bar raditi bez greške, tako da se Mate više neće morati sramotiti u prometu.