kuhinja

Kućanice i domaćice diljem svijeta poludjele su za novom društvenom mrežom Dinstagramom.
Ta je društvena mreža namjenjena prvobitno kućanicama i domaćicama u kojoj korisnici dijele fotografije pripreme dinstanih jela.

Za razliku od Instagrama, na Dinstagramu nećete imati srce kao znak da vam se fotografija sviđa već simbol kuhače.

Korisnici ove nove društvene mreže neće nužno morati isključivo dinstati ili pirjati, već su dozvoljene i fotografije pripreme bilo kojih jela pripremljenih u kućnoj radinosti. Poput Instagrama, korisnicima će isto biti omogućeno komentiranje uz emotikone povrća, dinstanog luka, lonaca na točkice i zagorenih kuhača.

I dok će Dinstagram biti namijenjen isključivo kućanicama i domaćicama, njegova muška verzija za ljubitelje ribolova zvat će se Glistagram.

Možda ste propustili

Beatlesov hit Ticket to ride postaje službena himna ZET-a

Ovom odlukom uprave Zagrebačkog električnog tramvaja svevremenski hit Beatlesa “Ticket to ride”…

Na tržište izlaze “gaće dopupnjače” kako serviseri dok čuče ne bi ljude plašili svojim rascjepom na stražnjici

Na tržište izlaze “gaće dopupnjače” kako serviseri i majstori dok čuče ne…

Menadžer zakasnio na posao pa sam sebi dao otkaz jer ne voli kad ljudi kasne

Menadžer jednog poznatog hrvatskog poduzeća, po prvi put je zaspao na posao…

Cijeli Facebook bruji o djevojci kojoj niti jedna prijateljica nije ispod profilne napisala “predivna”

Cijeli Facebook ismijava djevojku kojoj ispod profilne slike niti jedna prijateljica nije…

Nakon kineskog vlaka koji do Britanije stiže za 3 tjedna, HŽ predstavio vlak kojem od Zagreba do Splita treba samo 40 dana

Svijet se nije još oporavio od impresivnog podviga Kineza koji su za…

Pijance koji ispred dućana piju pivo iz plastičnih litrenih boca djeca pogrdno zovu ‘litrići’

Ovih dana medijima se širi strašna priča o zlobnom ponašanju djece koja…