kuhinja

Kućanice i domaćice diljem svijeta poludjele su za novom društvenom mrežom Dinstagramom.
Ta je društvena mreža namjenjena prvobitno kućanicama i domaćicama u kojoj korisnici dijele fotografije pripreme dinstanih jela.

Za razliku od Instagrama, na Dinstagramu nećete imati srce kao znak da vam se fotografija sviđa već simbol kuhače.

Korisnici ove nove društvene mreže neće nužno morati isključivo dinstati ili pirjati, već su dozvoljene i fotografije pripreme bilo kojih jela pripremljenih u kućnoj radinosti. Poput Instagrama, korisnicima će isto biti omogućeno komentiranje uz emotikone povrća, dinstanog luka, lonaca na točkice i zagorenih kuhača.

I dok će Dinstagram biti namijenjen isključivo kućanicama i domaćicama, njegova muška verzija za ljubitelje ribolova zvat će se Glistagram.

Možda ste propustili

Cijeli Facebook bruji o djevojci kojoj niti jedna prijateljica nije ispod profilne napisala “predivna”

Cijeli Facebook ismijava djevojku kojoj ispod profilne slike niti jedna prijateljica nije…

Proizvođači dječjih kolica izbacuju model s integriranim tabletima kako bi roditelji imali mira sa svojim mobitelima

Proizvođači dječjih kolica najavili su nove modele s integriranim tabletima koji će…

MUP moli vozače službenih automobila da malo prikoče jer im uništavaju ležeće policajce

Iz MUP-a mole vozače službenih vozala da malo prikoče, jer im velikom…

Unuk koji je zabunom umjesto Aspirina djedu kupio Viagru od bake dobio 200 eura

BJELOVAR – Obiteljska nedjelja u mirnom bjelovarskom naselju pretvorila se u priču…

Beatlesov hit Ticket to ride postaje službena himna ZET-a

Ovom odlukom uprave Zagrebačkog električnog tramvaja svevremenski hit Beatlesa “Ticket to ride”…

Nakon kineskog vlaka koji do Britanije stiže za 3 tjedna, HŽ predstavio vlak kojem od Zagreba do Splita treba samo 40 dana

Svijet se nije još oporavio od impresivnog podviga Kineza koji su za…