delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Kaptol uvodi štednju za najmlađe: Medo Pedo apsolutni hit među ministrantima

Sa zagrebačkog Kaptola stižu nam vijesti o uvođenju štednje za najmlađe pod…

Na tržište izlaze “gaće dopupnjače” kako serviseri dok čuče ne bi ljude plašili svojim rascjepom na stražnjici

Na tržište izlaze “gaće dopupnjače” kako serviseri i majstori dok čuče ne…

ZET naplaćuje dvije kune za guranje tramvaja

Putnici ZET-a koji su prije par dana gurali tramvaj koji je krepao…

Novo čudo u Međugorju: Hodočasniku baterija na iPhoneu potrajala čitav dan

Iako Vatikan još uvijek nije službeno priznao ukazanje u Međugorju koje se…

Građani masovno fotografiraju krumpir nakon kupnje jer kamera dodaje 5 kila

Domišljati građani počinju se polako snalaziti u neimaštini i koriste se svim…

Zagorci jalni na susjeda Zagorca koji nije jalan ni na koga

Hrvatsko zagorje je regija koja je dala mnoge velikane hrvatske povijesti, a…