delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

IMOTSKI: Pao na tehničkom jer nije imao krunicu na retrovizoru

Jučer smo u stanici za tehnički pregled vozila u Imotskom, svjedočili smionosti…

(18+) PORNOGRAFSKI BEZOBRAZLUK U CRKVI! Golotinja u dubrovačkoj crkvi razbjesnila naciju

Nedavno se društvenim mrežama proširila šokantna slika iz dubrovačke crkve koja je…

Feministkinje traže da se očevid primenuje u mamovid

Feminiskinje traže da se očevid preimenuje u mamovid, kako bi se dalo…

Izlazi nova društvena mreža za domaćice i kućanice – Dinstagram

Kućanice i domaćice diljem svijeta poludjele su za novom društvenom mrežom Dinstagramom.…

Hrvatski znanstvenici stvorili umjetnu inteligenciju, ona odmah odselila u Njemačku

Čim je dosegnula razinu samosvjesti, umjetna inteligencija pokušala se spojiti u središnje…

Kako bi izbacili vulgarnu riječ iz naziva grada, Sisak mijenja ime u Dojak

Sise, cice i dude, samo su od nekih pogrdnih naziva za ženske…