delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Čovjeka koji se tri dana nije ulogirao na Facebook proglasili mrtvim

39-godišnji Marko K. iz Zagreba proglašen je mrtvim nakon tri dana što…

Grički top će po novom pucati u 20 sati kako bi najavio napad turskih sapunica

Top na vrhu kule Lotrščak već više od stotinu godina puca svaki…

U modernoj verziji “Patnji mladog Werthera” Werther će patiti zbog malo followera na Instagramu

U modernoj verziji Goetheovog klasika “Patnje mladog Werthera”, mladi Werther patiti će…

Kako bi izbacili vulgarnu riječ iz naziva grada, Sisak mijenja ime u Dojak

Sise, cice i dude, samo su od nekih pogrdnih naziva za ženske…

Za blagdane najpopularniji slatkiši sa samoljepljivim kilama

Trgovci trljaju ruke nakon još blagdanskog trenda kojeg su uspješno plasirali na…

Vlasnik Alfe oženio svojeg mehaničara kako bi ozakonio svakodnevno viđanje

Alfa Romeo, marka automobila koja vabi uzdahe kod muškaraca, a svojim zadnjim…