delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Nakon kineskog vlaka koji do Britanije stiže za 3 tjedna, HŽ predstavio vlak kojem od Zagreba do Splita treba samo 40 dana

Svijet se nije još oporavio od impresivnog podviga Kineza koji su za…

Kako bi izbacili vulgarnu riječ iz naziva grada, Sisak mijenja ime u Dojak

Sise, cice i dude, samo su od nekih pogrdnih naziva za ženske…

Djevojka ljutito napustila razgovor za posao jer je nisu pitali planira li uskoro zatrudnjeti

Da ima svakakvih poslodavaca svjedoči slučaj 25-godišnje djevojke iz Zagreba koju na…

MiG-ovi hrvatskog ratnog zrakoplovstva lete iznad 5 županija pa se očekuju probijanje zvučnog i betonskog zida te krovova kuća

Hrvatsko ratno zrakoplovstvo upozorilo je građane kako će njihovi MiG-ovi ovog tjedna…

Izlazi nova društvena mreža za domaćice i kućanice – Dinstagram

Kućanice i domaćice diljem svijeta poludjele su za novom društvenom mrežom Dinstagramom.…

Beatlesov hit Ticket to ride postaje službena himna ZET-a

Ovom odlukom uprave Zagrebačkog električnog tramvaja svevremenski hit Beatlesa “Ticket to ride”…