delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Napadnuti purgerski studenti u centru Zagreba!

Posljedica obračuna u gluho doba noći teške su ozljede − ključnu kost…

Kako bi izbacili vulgarnu riječ iz naziva grada, Sisak mijenja ime u Dojak

Sise, cice i dude, samo su od nekih pogrdnih naziva za ženske…

Mladić završio u bolnici nakon što je pokušao klesati trbušnjake u kuhinji

Nutricionistički savjet kako se trbušnjaci klešu u kuhinji zamalo je koštao glave…

Zbog ukidanja zaštite na radu računovođi kemijska olovka slomila bedrenu kost

Odluka o ukidanju zaštite na radu uzima svoje prve žrtve. U jednom…

Za blagdane najpopularniji slatkiši sa samoljepljivim kilama

Trgovci trljaju ruke nakon još blagdanskog trenda kojeg su uspješno plasirali na…

IMOTSKI: Pao na tehničkom jer nije imao krunicu na retrovizoru

Jučer smo u stanici za tehnički pregled vozila u Imotskom, svjedočili smionosti…