delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Na tržište izlaze “gaće dopupnjače” kako serviseri dok čuče ne bi ljude plašili svojim rascjepom na stražnjici

Na tržište izlaze “gaće dopupnjače” kako serviseri i majstori dok čuče ne…

TVRDI ORASI: Slavonci niti nakon 10 godina života u Zagrebu ne pokupe hercegovački dijalekt

Zagreb kao hrvatska metropola, pod svoja njedra prima građane sa svih strana…

Menadžer zakasnio na posao pa sam sebi dao otkaz jer ne voli kad ljudi kasne

Menadžer jednog poznatog hrvatskog poduzeća, po prvi put je zaspao na posao…

Nakon kineskog vlaka koji do Britanije stiže za 3 tjedna, HŽ predstavio vlak kojem od Zagreba do Splita treba samo 40 dana

Svijet se nije još oporavio od impresivnog podviga Kineza koji su za…

Izlazi nova društvena mreža za domaćice i kućanice – Dinstagram

Kućanice i domaćice diljem svijeta poludjele su za novom društvenom mrežom Dinstagramom.…

Muškarcu nakon rutinske operacije progledalo slijepo crijevo

Nakon što je završio na operaciji slijepog crijeva u KBC-u Split, mladiću…