delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Menadžer zakasnio na posao pa sam sebi dao otkaz jer ne voli kad ljudi kasne

Menadžer jednog poznatog hrvatskog poduzeća, po prvi put je zaspao na posao…

Umjesto odlaska liječniku opće prakse, građani će sami googlati simptome i izdavati si uputnice

Umjesto odlaska liječniku opće prakse, građani će moći sami guglati simptome bolesti,…

Zagrepčanka (96) oborila svjetski rekord na 100 metara trčeći za slobodnim mjestom u tramvaju

Borba za slobodno mjesto u tramvaju ili autobusu ponekad iz umirovljenika izvuče…

Teolozi otkrili da je put do pakla popločen zagrebačkim asfaltom

Dugo vremena se smatralo da je put do pakla popločen dobrim namjerama,…

Dubrovčani poboljšali uvjete rada Slavoncima: Spremišta za metle u kojima spavaju sada imaju i krov

Dubrovački turistički djelatnici pohvalili su se kako su za novu sezonu popravili…

Djevojka za svoju pretilost krivi roditelje koji su joj svakodnevno servirali jezikovu juhu

Jezikova juha sama po sebi ne bi bila problem, da djevojci roditelji…