delikates

Istraživanje čitateljskih navika Hrvata pokazalo je da ljeti najviše volimo čitati natpis “Sniženo zbog skorog isteka roka trajanja”.

Izdavači se možda žale da Hrvati malo čitaju, no kako ovo istraživanje pokazuje, očito je problem u atraktivnosti samih naslova.

Pedeset nijansi sive je možda napeto erotsko štivo, ali ništa ne oslobađa takve količine serotonina i dopamina u mozgu kao sreća zbog zadovoljstva da si komad svinjske lopatice platio upola koliko si trebao. Zato se čitatelji uvijek međusobno gurkaju kod dijela polica na kojem piše “roba kojoj istječe rok trajanja” i onda tamo intenzivno čitaju etikete.

Od ostalih naslova koje Hrvati vole pročitati tu su “sniženo jer smo naručili previše” i naravno svima draga “totalna rasprodaja zbog zatvaranja trgovine”.

Možda ste propustili

Izlazi nova društvena mreža za domaćice i kućanice – Dinstagram

Kućanice i domaćice diljem svijeta poludjele su za novom društvenom mrežom Dinstagramom.…

Duhanska industrija predstavila album za samoljepljive sličice bolesti s kutija cigareta

Proizvođači cigareta predstavili su album za samoljepljive sličice bolesti koje se nalaze…

ISTRAŽIVANJE SEKSUALNOSTI U HRVATA: Najpopularniji pornići su MILF, krempite i neki za koje prvi put čujemo

Nedavno smo u redakciju dobili pismo čitatelja koje prenosimo u cijelosti, a…

Proizvođači dječjih kolica izbacuju model s integriranim tabletima kako bi roditelji imali mira sa svojim mobitelima

Proizvođači dječjih kolica najavili su nove modele s integriranim tabletima koji će…

Kako bi izbacili vulgarnu riječ iz naziva grada, Sisak mijenja ime u Dojak

Sise, cice i dude, samo su od nekih pogrdnih naziva za ženske…

Beatlesov hit Ticket to ride postaje službena himna ZET-a

Ovom odlukom uprave Zagrebačkog električnog tramvaja svevremenski hit Beatlesa “Ticket to ride”…