Hrvatska udruga hotelijera i restoratera predlaže potez kojim bi se sačuvala brendirana hrvatska ponuda i njezina autohtonost – zapošljavanje više lijenih i bezobraznih konobara.
U očuvanju izvorne turističke ponude, Udruga smatra da bi svaki ugostiteljski objekt trebao imati višak konobara koji ne rade ništa ili jako malo rade.
Gotovo svi trebali bi biti bezobrazni ili barem ogorčeni na svoj posao. U apelu poručuju da Hrvatska mora razmišljati kao moderna turistička zemlja jer more i sunce više nisu dovoljni. Ono što privlači turiste su iskrenost, tradicija i osjećaj autohtonosti pa Španjolska i Grčka odvlače posjetitelje. Udruga izdvaja bezobrazne i neodgojene konobare kao prepoznatljivi dio naše turističke ponude zbog kojih se ignorirani turisti osjećaju kao dio domaćeg stanovništva.
Ako se ova mjera pokaže uspješnom, Udruga predviđa da će nam za nekoliko godina trebati i dodatnih konobara koji pljačkaju te fizički napadaju goste.