Sa zagrebačkog Kaptola stižu nam vijesti o uvođenju štednje za najmlađe pod imenom Medo Pedo po uzoru na slične marketinške dosjetke banaka, za privlačenje najmlađih i njihovog novca u štedionice.
Medo Pedo kampanja nošena medijskom silom Glasa Koncila i Radio Marije već je postala apsolutni hit među mladim ministrantima, koji umjesto da svoj novac troše na grešne i bogohulne stvari poput sladoleda, igračaka i CD-a Jacquesa Houdeka, radije ulažu u svoju budućnost kako na Nebu tako i na zemlji.
Za razliku od banaka gdje je klijent samo jedan od mnogih, Medo Pedo uzima potpuno individualan pristup svakom ministrantu pa tako prilikom polaganja štednje ministrant bude sam u župnom uredu sa svećenikom.
Tu osim uobičajenih pitanja o grešnosti i razvratnosti, mladi ministranti igraju razne šaljive igre s velečasnim te pri završetku dobiju lizalicu. Svaki mali vrijedni štediša dobit će i medvjedića obučenog u svećeničku mantiju kao poklon za vjernost i šutnju.
Na kraju saznajemo da ova štednja ne sadržava kamate za štednju, već se malim štedišama skupljaju bodovi, koje će kasnije moći iskoristiti ili prilikom odrješenja grijeha kod ispovijesti ili u Carstvu nebeskom. Isto tako, štedišama Medo Pedo štednje mogu postati sva djeca do 12 godina, bez obzira na vjeru i rasu, pod uvjetom da su muškog roda.